پیشرفت‌های نیروی هوا فضای سپاه موجب هراس دشمنان است

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام(ره) با اشاره به نمایشگاه توانمندهای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم گفت: برپایی چنین نمایشگاهی بدون شک موجب ترس و وحشت دشمنان و پی بردن آنان به اقتدار نظام‌اسلامی است و باعث می‌شود بخاطر منافع خودشان هم که شده سر عقل بیایند.

0

آیت‌الله محمود رجبی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فداکاری‌های شهیدان هوا فضا این دستاوردهای شگرف، دشمن شکن و اقتدار آفرین به ارمغان آمده است.

رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره) همچنین ادامه داد: این پیشرفت‌ها اگر از نزدیک دیده نمی‌شد و تنها نقل می‌شد، باور آن قدری دشوار بود.

وی یادآور شد: دشمنان در هر مرحله‌ای از پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، در تبلیغات خود می‌گفتند، این پیشرفت‌ها دروغ است، واقعیت ندارد و از کشورهای دیگر گرفتند.

آیت‌الله رجبی در ادامه اضافه کرد: در این نمایشگاه به وضوح نشان داده می‌شود که این تجهیزات نیروی هوا فضا ساخت و تولید داخل است و با اتکا به توانایی‌های بومی کشور حاصل شده است.

وی یادآور شد: باید به این اُمت و کسانی که در این عرصه فعالیت کرده‌اند، افتخار کنیم و خدا را شاکر باشیم که لطف و عنایتش را شامل حال ما کرده است.

رئیس موسسه آموزشی امام خمینی (ره) تاکید کرد: با همین اقتدار پیش خواهیم رفت و به زودی نابودی رژیم صهیونیستی و همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم بود.

آیت‌الله رجبی در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی چه پیام‌هایی می‌تواند برای دشمنان نظام به همراه داشته باشد، گفت: بدون شک این پیشرفت‌ها، ترس و وحشت را در پی‌دارد، همچنین موجب می‌شود با فهم از اقتدار نظام، ولو به خاطر منافع خودشان هم که شده، عاقل شوند.

آیت الله رجبی همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این فرصت را نیز نداشته باشند چون همانطوری که امام راحل هم فرمودند، دشمنان ما اهل سر عقل آمدن نیستند.

وی تاکید کرد: به نمایش گذاشتن دستاوردهای علمی کشور در حوزه هوا و فضا، برای دوستان انقلاب این پیام نوید بخش را دارد، که بدانند، جمهوری اسلامی مقتدرانه در منطقه از آنها پشتیبانی می‌کند.

 

نظر خود را وارد کنید