پیام تسلیت آیت‌الله رجبی در پی شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ سیدحسن نصرالله (ره)

0

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

مجاهد مخلص، فرمانده شجاع و محبوب قلب مستضعفان جهان و یار خالص و عزیز رهبر معظم انقلاب -مدظله‌العالی-، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) به فوز عظیم شهادت در جهاد فی سیبل‌الله رسید. طوبی له و یا لیتنا کنا معه.

حزب‌الله لبنان با ساختار منظم، عظیم و پویایی که دارد، هرچند مصیبتی عظیم را در میانه‌ی جنگی بزرگ تحمل می‌کند، اما اقتدار خود را که برخاسته از ایمان و اتکال به خداوند متعال است، حفظ خواهد کرد و به فضل خدا و به برکت خون شهید نصرالله عزیز (ره) پیروز این نبرد نابرابر ترکیبی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی که از پیروزی در میدان جنگ نابرابر با حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم غزه درمانده است و هیچ راهی برای برون رفت از فشارهای درونی و بیرونی ندارد، دست به جنایتی عظیم زد که مسئولیت همۀ عواقب آن بر گردن اوست.

همانگونه که رهبری معظم انقلاب -مدظله‌العالی- فرمودند: بر همه مسلمانان جهان فرض است که علیه رژیم صهیونیستی و با کمک به مردم لبنان و حزب الله به جهاد فی سبیل‌الله بپردازند.

حال که در شرایط جهاد عمومی و ترکیبی قرار داریم بر همه مسلمانان واجب است که با غیرت دینی و عقلانیت انقلابی تأمل کنند و حوزه جهادی خود را تعریف کرده، در آن حوزه به جهاد بپردازد. از «اعلام آمادگی برای جهاد و پیوستن به جبهه جهانی مقاومت» و «راهپیمایی گسترده» گرفته تا «درخواست قطع روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی از سران کشورهای اسلامی» و «تبیین رسانه‌ایِ ضرورت و راه‌های جهاد با این غده سرطانی»، حوزه‌های مختلفی است که پیش‌روی امت مجاهد اسلامی و مستضعفین عالم است. این وظیفه قطعی و عینی بر همه مسلمانان است که عدم توجه به آن موجب عقوبت الهی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی نباید در هیچ نقطه‌ای در دنیا به لحاظ سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، رسانه‌ای و … احساس امنیت کند. باید بداند که تمام سرمایه‌های او در خطر جدی و واقعی است. آن گاه نصرت الهی شامل حال مستضعفین خواهد بود. ان‌شاءالله تعالی.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب -مدظله‌العالی-، خانواده مکرم سید مقاومت و جمیع دوستان و ارادتمندان ایشان در سراسر جهان تسلیت می‌گویم و برای جبهه مقاومت و دیگر داغداران این مصیبت بزرگ از خدواند متعال درخواست تسلا، صبر و اجر دارم.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
محمود رجبی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷

نظر خود را وارد کنید