پیام تبریک حماسه انتخابات ۱۴۰۰ به رهبر معظم انقلاب

آیت الله محمود رجبی در پیامی به رهبر معظم انقلاب حماسۀ حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفتند.

0

آیت الله محمود رجبی در پیامی به رهبر معظم انقلاب حماسۀ حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را تبریک گفتند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته
سلام علیکم و رحمة الله

با تقدیم تحیات وافره و ارادات خالصانه، اکنون و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و دههٔ پنجم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز و غیور ایران اسلامی با لبیک به ندای مقتدای خویش، در پرتو رهنمودهای حکیمانۀحضرتعالی بار دیگر حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند.

این ملت بصیر و انقلابی علی‌رغم مشکلات و نارضایتی‌های داخلی و توطئه‌های بی‌سابقهٔ دشمنان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید و تلاشی نوین در راستای آرمان‌های امام (ره) و انقلاب و تحقق ایران اسلامی قوی آغاز کردند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، این حماسهٔ بزرگ را خدمت حضرت بقیة الله الأعظم -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- و حضرت مستطاب عالی تبریک عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله در سایهٔ توجهات امام زمان (عج) و ارشادات مدبرانۀ رهبر حکیم انقلاب اسلامی و به برکت این اقدام پر خیر ملت ایران، با تشکیل دولت جوان انقلابی، نظام اسلامی عزیز با جهشی شایستۀ این ملت بزرگ هرچه بیشتر به تمدن نوین اسلامی نزدیک و نزدیک‌تر گردد.

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)
محمود رجبی
۱۴۰۰/۳/۲۹

 

نظر خود را وارد کنید