پیام تسلیت درپی درگذشت حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی

در پی درگذشت شیخ‌المراجع، آیت الله رجبی پیام تسلیتی صادر کردند.

0

آیت‌الله رجبی در پیامی درگذشت فقیه والامقام و مرجع بصیر، حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف) را تسلیت گفتند.
متن پیام رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع شیخ‌المراجع حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی اعلی‌الله مقامه الشریف ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه‌های علمیه، مردم ایران اسلامی و امت اسلام است.

آن مرجع عالیقدر عمر شریف خود را در راه تبیین معارف اسلام و مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و دفاع از ارزش‌های اسلام و کیان تشیع و انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و همواره حمایت از امام راحل (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را وظیفۀ الهی خود می‌دانست.
آن مرجع عظیم الشأن با حضور در مجلس خبرگان قانون اساسی در زمنیۀ تدوین قانون اساسی و با عضویت در شورای نگهبان و دبیری آن شورا و تالیف کتاب در زمینه ولایت فقیه در دفاع از نظام اسلامی و امام و رهبری نقش خود را ایفا کردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظله الشریف)؛ بیت مکرم؛ به‌ویژه آقازادگان‌شان و شاگردان و علاقه‌مندان به آن عالم وارسته و فقیه والامقام، علو درجات ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمود رجبی
رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

نظر خود را وارد کنید