پیام تسلیت آیت الله رجبی در پی تولید فیلم موهن به شخصیت امام رضا (علیه السلام)

در پی تولید فیلمی موهن به شخصیت امام رضا (علیه السلام) آیت الله محمود رجبی پیام تسلیتی صادر کردند.

0

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جسارت مذبوحانه و حرکت موذیانۀ جمعی ناپاک در فیلمی موهن به چهره تابناک و پر از رأفت و رحمت شمس‌الشموس امام الرئوف حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) را به محضر مبارک بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم.

تلاش‌های مذبوحانه شیاطین جن و انس هیچگاه نتوانسته از محبت و عشق قلبی مردم ایران، بلکه جهان به این خورشید پر خیر و برکت ذره‌ای کم کند. چرا که عشق و محبت امام رضا (ع) با لحظه لحظه زندگی‌شان عجین شده است.

این توهین بی‌شرمانه نه فقط شیعیان، مسلمانان و مردم صبور و غیور ایران؛ بلکه هر انسانی که ذره‌ای از انسانیت بویی برده باشد و اندکی از نور معرفت و محبت انسان کامل به دل او تابیده باشد را عمیقا ناراحت و خشمگین می‌سازد. چراکه امام رضا (ع) نماد انسانیت و انسان کامل است. علم او، معرفت او، رأفت و عطوفت او، سخاوت و حکمت او، شجاعت و عزت او هر انسانی را به اعجاب و خضوع وامی‌دارد. از این رو این عمل گستاخانه توهین به انسانیت، شرف و رأفت و عزت است و جز از قلب‌های قسی شیاطین برنمی‌آید.

▫️این عمل دشمنان انسانیت به ما یادآور می‌شود که جایگاه نور مطلق شمس‌الشموس (ع) و محبت روزافزون مردم دنیا به ایشان چقدر برای شیاطین سخت و عذاب آور است. از این رو بر همه کسانی که می‌تواند لازم است با تلاش مضاعف در تولید آثار فاخر – خصوصا در ایام دهه کرامت که متعلق به امام رضا (ع) است – با عرض ارادت خویش به آن آستان مقدس، هم بر بهره خویش از خوان کرم ایشان بیافزایند؛ و هم بر معرفت و محبت عموم مردم دنیا به امام الرئوف (ع) بیافزایند. چراکه هر لحظه تلاش برای این کار حکم جهادی عظیم را دارد.

ضمنا این شیاطین نیز باید منتظر عقاب سخت و عظیم دنیوی و اخروی خود باشند که «إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَاللَّهُ عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ»
محمود رجبی
۱۴۰۱/۳/۹

نظر خود را وارد کنید